vrijdag 25 maart 2011

En dan is het al weer vrijdag!

deze ranonkel heeft 2 (!!!) weken gestaan! zo mooi!

tja, en morgen werken. Zoals wel eerder gezegd, ik vind mijn werk super. Maar op zaterdag werken doe ik niet heel vaak. Morgen wel dus. Hoop dat het een geslaagde dag wordt.

Ik hou het nog even op de nieuwe aankoopjes (en stapel niets :))) Ik koester mijn weekendje weg nog steeds en heb zelfs al weer een nieuw weekend+ geboekt! In juli, want dan zijn we alweer 21 jaar getrouwd!!

Mijn oudste zoon was er al voordat ik mijn huidige partner leerde kennen. Hij was een jaar toen zijn vader et moi uit elkaar gingen. Een super lief joch, is hij nog steeds trouwens! Maar aangezien de relatie met zijn vader niet echt was wat we beiden vonden dat het moest zijn, hebben we er toen een punt achter gezet. But still good friends, hebben we door al die jaren heen bijna zonder problemen volgehouden. Met liefde overigens. Hij is een leuke en lieve vader geweest en onze oudste was echt ONS kind. Van ons allemaal. Dat klinkt misschien a little to much maar dat was niet zo hoor. We hebben altijd veel lol gehad, af en toe een stevige discussie maar NOOIT ten koste van onze oudste. En van mijn ex partner zelfs zijn enige kind. Het kan hoor, als je je kind maar nooit gebruikt voor je eigen emoties. (wederzijds natuurlijk).

De aankopen dus. Ellen, een zo lieve vriendin van mij, wil een keer mijn honden zien. Zijn geen aankoopjes maar voor het (honden)leven. Een hondenleven bij ons is overigens misschien best wel luxe. Maar het blijft een hond! Maar dit keer combineer ik het dus een beetje. Want ik houd haar graag te vriend!(in).

Mijn (badkamer)aankoopjes dus. Ik denk dat het nog gaat verkassen maar nu hangt het dus daar. Zeepbakje (cute, isn't it!) heb ik bij dezelfde winkel gekocht, woonwinkel 't Klooster (zie omfietswinkels).

Fijn weekend!!
xx














Emmaatje dus (9 mnd)




En een foto van Wouter (onze oldtimer) volgt nog want de laptop is F!!!! Niets lukt.

3 opmerkingen:

  1. Ja ik verveelde me vanmorgen en ik dacht: ach laat ik eens gaan stapelen hahaha, eigenlijk wilde ik ook heel graag leren hoe ik een collage-foto moest maken, dus kon ik samen met Sophie (dochter) lekker oefenen.

    Mooie plaatjes heb je weer gemaakt (ondanks die F-laptop) Je hond is geweldig, zoals ze erbij zit, prachtig.

    Fijn weekend en werkze morgen, liefs Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto`s weer, en wat een lieverds,de honden.

    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ben helemaal blij, EMMA'TJE en zeker blij te lezen dat het geen aankoop is maar leven.
    Gauw wat afspreken om te wandelen.
    Mooie spulletjes gekocht voor de badkamer!

    Dikke zoenen van Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat!
Love it when you leave a message!