woensdag 23 maart 2011

Komt-ie of komt-ie niet


de zon dus! Nu nog achter een laagje bewolking, maar ik zie hier en daar al wat blauw. Moet toch lukken! Op mijn vrije dagje! Vandaag op zoek naar nieuwe loopschoenen. Nadat ik wat blessure achtige verschijnselen kreeg, bedacht ik me dat het misschien aan de schoenen lag/ligt. In elk geval is het profiel bijna verdwenen, dus wellicht de demping ook :-))

Gisteren feestje gevierd (in klein commité) van onze jongste 2. Alweer 15! Pff, herinner me nog als de dag van gisteren hoe ik rond sjokte (niet) van die 2 zware kerels. Ze zijn eerder 'gehaald,' anders had ik nu nog steeds rond gelopen met die 2 volgens mij. Met nog geen 38 weken woog de oudste ruim 6 pond en de jongste ruim 6,5! Ter illustratie, ik ben 1.64 en was ooit heel slank. (nu niet mega mega maar ook niet ultra ultra...). Dus lopen was op het laatst niet meer aan de orde. Ik rolde. Of liever gezegd, werd gerold. Maar: het zijn heerlijke jongens!

Even wat foto's van weer wat nieuwe aankopen (vind ik altijd leuker dan kleding kopen). Meeste in omgeving Bergen maar ook nog wat van die ah xl koopjes.
Geniet ervan vandaag!
xx

by the way, laptop is en blijft prut, ik kan zelfs mijn eigen blog bijna niet laden, dus misschien staan sommige foto's er al eerder op. Solly!

psps: beetje laat geplaatst, kwam in tijdnood. Het is een prachtige dag geworden!
onze troon! voor de prinssessen die wellicht gaan komen :)))Dat kussentje vond ik bij v&d, funny ding!!


ja, daar was ik weer! grappige schouw he, zo'n dubbele. Zat in het huis. Samen met de nephaard.













 




4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleurtjes allemaal Carolien. Ik kijk er met een glimlach naar...
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Carolien, nog gefeliciteerd met je twee zoons. Leuk hoor een tweeling, al kan ik me voorstellen dat zo'n "dracht" op het laatst wel zwaar is :)

    Leuke foto's weer, het is zo vrolijk al die kleurtjes van je.

    Fijne avond nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb net je blog ontdekt! En wat leukkkk!!! Helemaal mijn stijl! Ik ga je volgen hoor.
    Gtoetjes ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's, gezellig al die kleurtjes en wow die roze troon die zou ik ook wel willen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat!
Love it when you leave a message!