zaterdag 9 april 2011

lots of love

from me! Wat een dag, heerlijk!!! En ja, nu eens geen ranonkels maar lekker truttige fresia's. Ik vind ze mooi en ze ruikten zooooo lekker. Toeval wil dat ik net een bijna zelfde kleur kaars had gekocht en hop, het ziet er weer heel anders uit.

Vandaag mijn eerste en laatste clinic gelopen. 3x12 minuten. Ging geweldig. Volgende week dus op voor de 5 km. Probeer ik achter elkaar te lopen, tijd is niet belangrijk (geen 2 uur:))

Laatst wat foto's van onze keuken, nu weer wat andere foto's. Het rek ooit gekocht in Nijmegen, kleur, mmm. Twijfel nog steeds. Al 3 jaar hoor. Het tafeltje, niet helemaal wat ik bedoel maar ik vind 'm wel leuk. Maar ik houd eigenlijk van wat ouder/verweerder. Hoeft voor mij niet te glad. Onder de tafel de langwerpige grijze kist, voor handschoenen enzo en daarbovenop, een klein (slechts 10 kg) blik met brokjes voor Emma. Zo grappig, het blik voor Wouter gaat minder snel leeg terwijl er zoveeeeeel minder in kan. Staat gewoon ergens in het schap haha.

Jongens (meiden!!), een mooie zondag!
xx













3 opmerkingen:

  1. Hey Carolien! Ik ben er weer, enigszins.... Ben alweer lekker bij iedereen aan het bloglezen en plaatjes kijken. En lekker van het mooie weer aan het genieten. Rustig aan in ieder geval. Ik wens jou ook een heerlijke zondag. Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik word een beetje jaloers van deze plaatjes! Wat een leuke spulletjes en leuke kleurtjes!

    Fijne zondag alvast

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmmm fresia's.... zijn ze er weer? Ik had laatst al eens gezocht, maar nu moet ik ook snel naar de bloemenwinkel dus! Zo'n heerlijk ouderwetse geur en lekker felle kleurtjes.

    fijne zondag!
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat!
Love it when you leave a message!