zaterdag 11 juni 2011

ok here we go again



lieve allemaal, jullie willen niet weten ik heb gespeurd op google, picasa, blogger enz om er achter te komen wat er nu aan de hand is. Waarom kan ik geen foto's meer plaatsen?? Ik kon het vorige week nog wel en nu niet meer :((. Ik weet het: mijn ruimte is op! Wist ik veel, heerlijk om foto's mooi te maken en hup, uploaden. Nou beste mensen, er is een limiet. Waarschijnlijk weet iedereen dat, zegt vooral iets over mij :))).

Dus, de komende dagen ga ik mijn oude posten vervangen met nieuwe foto's en wat niet lukt, hup, eruit. Jammer dan.  Eens kijken of blogger nu ook sneller wordt.

With me everything is ok. Druk, razendruk zelfs, maar wel genieten van het leven. Hier in ons stadje is er kermis, dat is wat mij betreft geen genieten. Maar, man en ik vinden het dan wel weer leuk om op een rustig terrasje met een wijntje (moi) en biertje (hij dus) te kijken naar alle mooie mensen die langs lopen. Ook weer genieten. Voel me daarna errug dun (ben ik niet!).
xx dus!!!!

oh ja, deze bloemetjes had ik dus voor woensdag bedacht. En dat is niet doorgegaan, helaas...het zijn bloemetjes op de schouw en bloemetjes op mijn ronde tafel.















4 opmerkingen:

  1. Gelukkig...ik wist dat dus ook niet van die foto's....weer wat geleerd.
    En wat een vrolijke kleurtjes bij jou in huis...heel erg gezellig...hier is (bijna) alles wit....tja...ben echt 'n wit mens.
    Maar ..ik zag ook een bijzonder mooie blauwe waterkan oh meis...wat ben ik daar verliefd op. Echt prachtig!!!

    Ik wens je heerlijke Pinksterdagen.
    Liefs, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het gelukt is je foto's te uploaden. Nu kan je er weer een tijdje tegenaan.

    Mooie kleurrijke foto's!

    Fijn weekend,

    Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi, limiet bereikt???? Maar zo lang blog je toch nog niet. Ik wist dat ook niet hoor, ik ben benieuwd hoe lang ik dan nog foto's kan uploaden. Je hebt nu inmiddels weer mooie foto's kunnen plaatsen zie ik, maar heb je daarvoor andere moeten verwijderen dan?

    Ja sorry hoor, ik BEN blond ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. everything is wonderful here, I love color like you!!!
    hugs

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat!
Love it when you leave a message!