zaterdag 14 januari 2012

Count your blessings


Mijn motto dit jaar. Geniet van wat je hebt! Of geniet van wat er is. Ik schrijf bijna elke dag iets in een schriftje dat ik van mijn vriendin Ellen heb gekregen. Iets leuks, moois, fijns of iets waar ik blij van word. Klinkt zweverig, maar volgens mij is dat het juist helemaal niet. Er is zoveel negativiteit terwijl er minstens zoveel is om blij van te worden. Ik realiseer met heus dat we niet alles in de hand hebben en juist daarom: count your blessings.

En dus houd ik de gordijnen in de erker voorlopig. Niet dat het een van mijn blessings is :) maar waarom niet proberen om dat wat je hebt en waar eigenlijk nog niet zoveel mis mee is  te houden. Maar dan een ruime meter lager. Ze hingen eerste bovenin de erker, dat was daardoor zo'n wit vlak.
Terwijl er van die mooie ramen achterzitten!

Enne, de stof op de bank is kapot. Dus hup, 2 mooie warme plaids erover heen en niemand die het ziet!


En, valt het op? Wat meer rust op de tafel.Misschien tijdelijk, de kerstboom staat bij ons altijd op deze plek en dan gaat de tafel naar beneden. En als de tafel dan weer bovenkomt, is het ook weer tijd voor een frisse blik.

We hebben een heerlijk huis!















Waarom op de ene foto wel het ronde kussen en de andere niet? Omdat zoon Sam mij mee ging helpen met het fototoestel en dus weer andere accenten legde. Leuk he!
een fijne zaterdag!!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat!
Love it when you leave a message!