zondag 27 mei 2012

nog 4 dagen

nog 4 dagen voor mijn give aweetje bedoel ik. En verder: wat een heerlijk weertje!
 Genieten!!!!
Vandaag wezen wandelen met de doggies op de Holterberg.
Stel je daar niet al te veel van voor qua berg, maar mooi is het er wel!
Onze honden hadden het zwaar... pffff.
Elk moment werd aangegrepen om maar even lekker
in de schaduw te duiken. En als wij dan een meter of 10  doorliepen,
ja, dan MOESTEN ze maar weer.


Grote (kleine) hond is Emmaatje en kleine (grote) hond is Wouter.
En als je het niet meer snapt, dan snap je niet hoe
Jack Russels over zichzelf denken. En andere honden zien.
Wat ik me kan voorstellen, maar dit is dus een lesje
Jack Russel (namens Wouter hoor).


En ja, mocht je nog twijfelen om een keer mijn mooie
stadje te bezoeken (oa Brocante langs de IJssel, zoals
gisteren. Net la France, maar dan leuker want
veel dichterbij :)) , dan zullen deze foto's toch wel
overtuigen. Wat een heerlijke avond hadden we
gisterenavond. Even met ons 2-en de stad in, terrasje op.


Genieten!!!
(Nu met 3 uitroeptekens, maar dat gaat eigenlijk
nergens over).
Onze Brink by night, ik zou zeggen, gewoon
een x doen!
xo
Carolien

8 opmerkingen:

  1. hoehoeeeee....zeker erg sfeervol!!!! Heerlijke avonden zo toch?

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Brocante langs de IJssel klinkt erg leuk Carolyn. Misschien wel iets voor mij ook!

    Heerlijk zo buiten genieten met jullie honden. Wij gaan morgen een strandwandeling maken. Hopelijk valt de drukte een beetje mee.

    Fijne dag morgen!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wil je volgende keer van te voren waarschuwen?
    Niet gelezen of onthouden. Jammer.
    Ziet er zo gezellig uit.
    Fijne dag nog en groetjes, Thea R

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Brocante langs de Ijssel lijkt me heel leuk, gaat op m'n lijstje! Net als het Dickens festival, gaan we dit jaar echt proberen te doen. Fijne week en lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je reactie!Ik hoorde dat je een hotelletje binnen de cirkel moet nemen zodat je vroeg voor de drukte de sfeer kunt proeven. Maar zelfs dat is volgens jou niet te doen? Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Carolien,
    Dat moet wel Deventer zijn, wij zijn er vorig jaar, eind augustus twee dagen geweest. We hebben genoten. We deden mee aan een rondwandeling met gids. Die zou anderhalf uur duren maar duurde ruim 3 uur. Zoveel als die man wist te vertellen... En dat vinden wij leuk hoor!
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ha Carolien, wat een sfeervolle stadje waar jij woont! en brocante aan de ijssel staat aan jaren op mijn lijstje.. het is er helaas nog nooit van gekomen, maar wie weet dit jaar!
    wat een leuke hondjes heb je! en of ik nog wel wat gekocht heb op de fair? ja planten haha!! kruidenplantjes en cosmea, daar ben ik gek op! voor de rest vond ik allemaal erg duur, alleen de entree was al 10 euro pp! maar ik geniet gelukkig ook van kijken en laat me graag inspireren door al dat moois!

    fijne avond!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deventer is inderdaad heel gezellig! Ben er meerdere keren geweest en manlief heeft er zelfs een tijdje gewerkt.
    Wat schrijf je leuk en wat een leuke honden heb je! Ik kom hier vast en zeker vaker kijken!
    Groetjes,
    Thara

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat!
Love it when you leave a message!